Veelgestelde vragen (FAQ)

Bekijk alle veelgestelde vragen van Jachtloods.

Algemeen

De jachtwinkel is elke dinsdag & donderdag geopend van 13:00-17:00 én 18:00-21:00 uur.

Ja, dat kan. Check hier alle voorwaarden.

Stuur ons een mailtje (info@jachtloods.nl) of neem telefonisch contact (0031(0)850488820) met ons op zodat wij u kunnen helpen met uw aankoop!

Nee, dat kan niet. Wanneer u via de website besteld loopt uw bestelling in ons geautomatiseerde proces. U ontvangt op deze manier het snelst uw producten. Ook zijn de adresgegevens en de betaalgegevens dan altijd correct.

Producten zijn discreet verpakt in een blanco verpakking.

Pakketten worden op alle werkdagen na 15:00 verstuurd. Aanlevering van de pakketten is in 99% van de gevallen de volgende dag. Jachtloods is niet verantwoordelijk voor vertraging bij de pakketdienst.

Bestellingen boven de €100,- worden in Nederland, België en Duitsland gratis geleverd. Voor bestellingen onder de €100,- hanteren wij de volgende verzendkosten (voor pakketten tot 20 kilo):

  • NL Nederland €6.95
  • BE België €9.95
  • DE Deutschland €9.95

Wij leveren dagelijks pakketten in België. Voor bestellingen onder €100 wordt €9,95 aan verzendkosten berekend. Bestellingen boven €100 worden gratis verstuurd. Onze pakketten worden dagelijks verstuurd en discreet verpakt.

Wij versturen pakketten met PostNL. PostNL is in onze ervaring de meest betrouwbare pakketdienst. Alle pakketten zijn verzekerd en geregistreerd zodat alles te controleren is.

Voorraad producten worden normaal gesproken binnen 1 á 2 werkdagen geleverd. Mocht er een langere levertijd dan 1 week van toepassing zijn dan informeren wij u hierover. Onze pakketten versturen wij met PostNL.

Kom bij ons langs in de jachtloods, hier kunt u alle producten testen of aanpassen.

Jachtloods heeft een eigen reparatie-afdeling omdat wij service hoog in het vaandel hebben staan. Wij repareren de meeste merken luchtbuksen mits er reserve onderdelen beschikbaar zijn. Wilt u een buks laten repareren? Neem dan contact op via de email: info@jachtloods.nl.

Afrekenen kan met in3 (betaal in 3 delen, 0% rente), iDeal, Paypal, overboeking, MisterCash / Bancontact, Sofortbanking en Giropay. Via iDeal kunt u afrekenen met alle Nederlandse banken, onder meer de grootste banken zoals ING, ABN Amro, Rabobank en SNS. Met Paypal kunt u afrekenen met uw online account, voor betalingen met Paypal wordt €2,50 extra in rekening gebracht. Als u met creditcard wilt betalen kan dit via Paypal, u kunt bij Paypal kiezen voor betaling met creditcard zonder account. Via Bancontant kunt u afrekenen met uw Belgische bank.

Wij mogen luchtgeweren alleen verkopen aan personen welke ouder zijn dan 18 jaar. Dit moet Jachtloods desgevraagd kunnen aantonen. De kopie wordt bewaard op een secure server. De gegevens die we nodig hebben zijn: naam, geboortedatum, nummer en type van de legitimatie. De gegevens worden met uitzondering van de politie niet uit handen gegeven.

Pakketten worden gescand bij aankomst in het PostNL depot. Vanaf dat moment werkt het Track & Trace nummer. Dit is omstreeks 20:00 op de dag dat de pakketten worden opgehaald bij ons.

Het kan zijn dat het we niet alles op voorraad hebben en een bepaald artikel moeten bestellen. Dit doen we zo snel mogelijk. Als het blijkt iets langer dan verwacht te gaan duren laten we dit z.s.m. weten.

  • Uw adres is niet volledig ingevuld tijdens het bestellen. In dit geval sturen we een e-mail om te vragen naar een volledig adres (huisnummer niet invullen komt het vaakste voor)
  • De betaling niet is gelukt. We wachten totdat de betaling op een andere manier wordt verricht.
  • Het opgegeven adres komt niet overeen komt met de postcode. In dit geval sturen we een e-mail om te vragen naar een volledig en correct adres.
  • We hebben geen kopie legitimatie ontvangen bij een bestelling van een luchtwapen (dit is echter wel noodzakelijk).
  • De kopie legitimatie moet van de persoon zijn die het pakket ontvangt. Als je een luchtgeweer bestelt en bij een ander laat bezorgen, moeten we een kopie legitimatie hebben van de ontvanger.
  • Nummer van de ID is niet zichtbaar/leesbaar.

Producten kunnen retour worden gestuurd op kosten van de verzender. Het product dient ongebruikt en in originele verpakking met aankoopbon te worden teruggestuurd, binnen 14 dagen na aankoop. Producten kunnen niet worden geretourneerd zonder verpakking of wanneer een artikel niet meer compleet is, uw retour wordt dan niet in behandeling genomen. Gelieve een korte beschrijving van reden retour of beschrijving van defect toe te voegen.

Nee, we ruilen helaas niet in. Wij kunnen op de verkoop van occasions namelijk geen garantie geven.

Wij doen ons uiterste best om elke e-mail binnen 24 uur te beantwoorden. Mocht u binnen 24 uur geen reactie hebben gehad stuurt u dan a.u.b. nogmaals een e-mail als het een dringende zaak is.

Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen?

Stel uw vraag